close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

טויוטה קורולה או יונדאי אלנטרה? רכבים משפחתיים במבחן דרכים

מערכת שורשכד סיוון, תשעז18/06/2017

מבחן דרכים- איזו מכונית לבחור, טויוטה קורולה או יונדאי לנטרה?

תגיות:

מתלבטים האם לרכוש יונדאי אלנטרה או טויוטה קורולה יד 2 בטויוטה סלקט? הגעתם אל המקום הנכון! במיוחד עבורכם ערכנו השוואה בין טויוטה קורולה לבין יונדאי אלנטרה, כך שתוכלו לדעת בצורה טובה יותר איזה רכב מתאים לצרכים האישיים שלכם ותוכלו לדעת כיצד לבחור את המכונית הטובה ביותר עבור המשפחה שלכם.

לפני הכל, חשוב להדגיש כי טויוטה קורולה ויונדאי אלנטרה נמצאות ברשימת המכוניות המשפחתיות הנמכרות ביותר בישראל, ולכן ההתלבטות ביניהם היא מובנת ומוכרת לרבים אשר מעוניינים לרכוש מכונית משפחתית איכותית שתענה על הצרכים של המשפחה שלהם.

עמדת הנהג

גם בטויוטה קורולה וגם ביונדאי אלנטרה קיימים גוונים בהירים אשר תורמים לתחושה נקייה ורעננה יותר בזמן הנהיגה, ומעניקים לרכב מראה יוקרתי ומרשים יותר. יחד עם זאת, לטויוטה קורולה עיצוב מרשים יותר של תא הנוסעים, במיוחד בגרסה הבהירה, מערכת המולטימדיה כוללת אופציות רבות ובנוסף, היא מציעה מגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות, הרבה יותר מהיונדאי אלנטרה.

לגבי תא האחסון – גם כאן הטויוטה קורולה רושמת נצחון עם תא אחסון נוח וגדול יחסית.

תא הנוסעים

מבחינת תא הנוסעים יונדאי אלנטרה זוכה ביתרון משמעותי מאוד. ביונדאי אלנטרה אתם יכולים למצוא יציאות מיזוג בתא הנוסעים, רצפה שטוחה יחסית אשר מאפשרת מרחב נוח לרגליים ותא מטען בעל נפח גדול יחסית למכוניות משפחתיות.

לטויוטה קורולה תא מטען כמעט זהה לזה של היונדאי אלנטרה וגם לה יש רצפה שטוחה. המושבים בטויוטה קורולה גבוהים יותר לעומת האלנטרה אך מעט קצרים יותר, ויחד עם זו היא מספקת מרווח נוח לרגליים, וגם מרווח נוח לראש, מה שפחות קיים ביונדאי אלנטרה. החסרון העיקרי בטויוטה קורולה הינו חוסר ביציאות מיזוג אוויר אחוריות, מה שיכול לפגוע בנוחות הנסיעה של משפחה עם רכב מלא.

ההנאה מהדרך

שיוט – טויוטה קורולה מאפשרת שיוט ב1900 סל"ד והיונדאי אלנטרה ב 2250 סל"ד, ובכל מקרה, בשני הדגמים הנסיעה רועשת למדי, במיוחד בכבישי אספלט שאינם סלולים כראוי. היונדאי אלנטרה מציעה נוחות גבוהה יותר בנסיעות על כבישים משובשים וכבישי אספלט, ובנתון הזה היא ללא ספק גוברת על הטויוטה קורולה.

מהירות

נתחיל עם הרעש במהירות גבוהה – כאשר תלחצו את דוושת הגז עד תום, מנוע הטויוטה קורולה יספק רעשים חזקים יחסית לעומת היונדאי אלנטרה, יחד עם זאת, המהירות של הקורולה גבוהה יותר משל האלנטרה, ואם אתם נוהגים הרבה בכבישים פתוחים, הדבר ישפיע על איכות הנסיעה שלכם וההנאה מהנהיגה.

אז מה עדיף?

בין יונדאי אלנטרה לבין טויוטה קורולה העדיפות שלנו פונה אל הטויוטה קורולה. היא מתאימה מאוד לכבישים הפקוקים במדינת ישראל והכי חשוב במבחן של מכוניות משפחתיות – היא מציעה תא נוסעים מרווח ונוח ומגוון רחב של מערכות בטיחות מתקדמות וחשובות.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה